Τα 12 σημεία και τα 47 «αγκάθια» του… μη διαλόγου για την Παιδεία

BC387628BAAEE3F8345DAA00DEFF1ED3

Η συναίνεση… απομακρύνεται όλο και περισσότερο στην Επιτροπή Μορφωτικών υποθέσεων της Βουλής, όπου συνεδρίασαν το απόγευμα της Τετάρτης για δεύτερη φορά οι φορείς που συμμετέχουν στον εθνικό διάλογο για την Παιδεία.

Τα κόμματα της αντιπολίτευσης θέλουν διάλογο από μηδενική βάση και καταγγέλλουν όλες τις νομοθετικές παρεμβάσεις της κυβέρνησης που έγιναν χωρίς προηγούμενο διάλογο. Ένταση υπήρξε στη συνεδρίαση μάλιστα σχετικά με το νέο σύστημα εκλογής των διευθυντών Εκπαίδευσης, που πέρασε πρόσφατα η κυβέρνηση στο νομοσχέδιο για τα βοσκοτόπια και προκάλεσε στη συνέχεια αντιδράσεις από τους εκπροσώπους των θεσμών.
Πάντως, στόχος της συνεδρίασης στη Βουλή ήταν το να καθοριστούν οι κατευθύνσεις στις οποίες θα κινηθεί τελικά ο διάλογος για την Παιδεία, οι οποίες και καθορίστηκαν τελικά από τον ομότιμο καθηγητή και πρόεδρο της Επιτροπής κ. Κώστα Γαβρόγλου που συνομίλησε με εκπροσώπους των κομμάτων.

Διαβάστε Περισσότερα…

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s