Ποιες τροφές περιέχουν πολύ κολλαγόνο

Το κολλαγόνο είναι γνωστό πως αποτελεί ζωτικής σημασίας στοιχείο που βοηθά να διατηρηθεί η σωστή λειτουργία του οργανισμού και ευτυχώς υπάρχει μια σειρά από τροφές που μπορούν να το δημιουργήσουν στο σώμα μας.

Τα προϊόντα σόγιας, όπως το γάλα σόγιας και το τυρί περιέχουν ένα στοιχείο γνωστό ως γενιστεΐνη. Η παρουσία της γενιστεΐνης δίνει στα προϊόντα σόγιας την ιδιότητα παραγωγής κολλαγόνου, βοηθώντας να μπλοκάρουν τα ένζυμα που έχουν την τάση να σπάνε και να γερνούν το δέρμα.

Τα σκούρα πράσινα λαχανικά αποτελούν επίσης εξαιρετικά παραδείγματα των τροφών που περιέχουν παράγοντες παραγωγής κολλαγόνου. Πλούσια σε βιταμίνη C η τακτική κατανάλωση λάχανου ή σπανακιού, βοηθά στην ενίσχυση της ικανότητας του σώματος να παράγει κολλαγόνο και να χρησιμοποιήσει την πρωτεΐνη αποτελεσματικά.

Τα κόκκινα φρούτα και λαχανικά είναι επίσης άριστες πηγές αύξησης του κολλαγόνου. Η παρουσία του λυκοπένιου σ’ αυτούς τους τύπους τροφών βοηθά να δρουν ως αντιοξειδωτικά, γεγονός που με τη σειρά του αυξάνει την παραγωγή του κολλαγόνου. Δοκιμάστε να προσθέσετε πιπεριές, παντζάρια και ντομάτες στη διατροφή σας. Κατά παρόμοιο τρόπο, τα σκούρα μούρα όπως τα βατόμουρα βοηθούν επίσης να ενισχυθεί το αντιοξειδωτικό επίπεδο του οργανισμού και να διεγερθεί η παραγωγή κολλαγόνου.

Η παρουσία των ωμέγα λιπαρών οξέων βοηθά επίσης να δημιουργηθεί ένα ιδανικό περιβάλλον για την παραγωγή κολλαγόνου. Τα ψάρια όπως ο σολομός και ο τόνος είναι εξαιρετικές πηγές των ωμέγα λιπαρών οξέων. Ξηροί καρποί, όπως κάσιους, πεκάν, τα αμύγδαλα και τα καρύδια Βραζιλίας περιέχουν υγιείς ποσότητες επίσης. Για ένα σνακ που προάγει την υγιή παραγωγή κολλαγόνου, δοκιμάστε να βάλετε το αβοκάντο στη διατροφή σας. Τα αβοκάντο περιέχουν τα ίδια ωμέγα λιπαρά οξέα, όπως τα ψάρια και χωνεύονται εξίσου εύκολα.

Οι τροφές που είναι πλούσιες σε περιεκτικότητα θείου, είναι επίσης σημαντικές για την παραγωγή κολλαγόνου. Μεταξύ αυτών είναι πράσινες και μαύρες ελιές, φρέσκα αγγούρια, και φρέσκοι μίσχοι του σέλινου. Σε συνεργασία με το θείο, τα λαχανικά που είναι πλούσια σε βιταμίνη Α βοηθούν επίσης στη διατήρηση του κολλαγόνου σε υψηλά επίπεδα. Δοκιμάστε να προσθέσετε τα ωμά καρότα, το φρέσκο πεπόνι και ψητές γλυκοπατάτες στη διατροφή σας για μια επιπλέον ώθηση.

Ένα από τα βασικά σημεία που πρέπει να θυμάστε είναι πως είναι δυνατό να προσφέρετε όλα όσα χρειάζεται το σώμα σας προκειμένου να παράγει κολλαγόνο με την κατανάλωση μιας ισορροπημένης διατροφής. Ξεκινήστε με μερικές από τις τροφές που περιγράφονται παραπάνω και σύντομα θα αρχίσετε να βλέπετε μια διαφορά στην ποιότητα του δέρματός σας, καθώς και να έχετε μια βελτιωμένη αίσθηση συνολικής υγείας.

ΠΗΓΗ : medinova.gr

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s