Αγγελένια μου μορφή… στα βήματα των Πατέρων της Εκκλησίας.

Μια εργασία των μαθητών της Α’ τάξης του Γυμνασίου Καρδαμύλων στο μάθημα των Θρησκευτικών για το σχολικό έτος 2016 – 2017 με την καθοδήγηση της θεολόγου εκπαιδευτικού του σχολείου μας, κ. Ιουλίας Ζαννίκου.

Οι μαθητές, στη θεματική ενότητα Χριστιανισμός και Ελληνισμός (η συνάντηση δύο κόσμων), κλήθηκαν να δημιουργήσουν, ατομικά ή ομαδικά, ποιητικό λόγο για ένα προσφιλές τους πρόσωπο, αφού πρώτα μελέτησαν κείμενα των Ελλήνων πατέρων και Εκκλησιαστικών συγγραφέων με ιδιαίτερη έμφαση στον ποιητικό λόγο του Γρηγορίου του Θεολόγου για την μητέρα του Νόννα και τον φίλο του Βασίλειο.

rose_1024

“Αγγελένια μου μορφή’’

Αγγελένια μου μορφή,

που με το φως της καλοσύνης σου

καθοδηγείς τα βήματά μου,

στα σωστά μονοπάτια.

Στοργική ύπαρξη, με πόση ηρεμία

και γαλήνη υπομένεις τα τόσα μου

λάθη και αδυναμίες!

Ευχαριστώ, γλυκεία μου μάνα,

που υπάρχεις παντού!!

Σε κάθε μου βήμα,

σε κάθε μου λάθος,

σε κάθε μου χαρά,

σε κάθε μου επιτυχία!

Φύλακα, άγγελε της ψυχής μου.

Εσύ είσαι το φως,

εσύ είσαι η χαρά,

εσύ είσαι η δύναμη.

Μητέρα μου,  έχεις τους περισσότερους ρόλους

στη ζωή μου.

Φωτεινό παράδειγμα,

Λατρεμένο μου αστέρι.

Ποίημα η μαθήτρια Ιωάννα Παπαζή

120005-mother-child

 

Αγνή μητέρα

Η μητέρα είναι αγνή,

γενναιόδωρη, με καλή ψυχή.

Πιστεύει στον Χριστό, τον

Μεγάλο δημιουργό.

Στην γλώσσα μιλά ελληνικά

που είναι πολύ σημαντικά.

Βοήθεια προσφέρει σε όλα

τα παιδιά και συγχώρηση

ζητά σαν ένα πουλάκι που

ψηλά πετά.

Την ευχούλα της αν έχω,

Ακριβό έχω φυλαχτό.

Τίποτα πια δεν φοβάμαι

Και με θάρρος περπατώ.

Κάθε της γλυκό φιλάκι,

κάθε χάδι στοργικό,

είναι του Θεού ευλογία,

είναι δώρο αγγελικό.

Ποίημα της μαθήτριας Κατερίνας Αρετάκη

1380398_10201396282601670_1910514336_n-620x330

Για τη γιαγιά μου Αγγελική

Πώς πέρασαν τα χρόνια, πώς πέρασαν οι μήνες.Σε θυμάμαι να έρχεσαι στο σπίτι με λιχουδιές και αγκαλιές. Μοναδικό πρόσωπο για εμάς. Ο τόπος ερήμωσε χωρίς την αγνή σου παρουσία. Ευσεβής άνθρωπος. Συνετός. Αχ, και να ήσουνα μαζί μας τις δύσκολες στιγμές όπως τότε. Ξεχώριζες από τους άλλους και δεν το έδειχνες ποτέ. Ήσουν το στήριγμά μας. Τώρα, κοντά στον Θεό και τον Χριστό, ελπίζω να μας κοιτάς και να μας ευλογείς. Η σκέψη μας θα είναι πάντα μαζί σου. Η αγάπη που μας πρόσφερες και οι αρετές που είχες θα μας συνοδεύουν σε όλη μας τη ζωή. Σε ευχαριστούμε πολύ.

Ποίημα της μαθήτριας Αναστασίας Δημητριάδη-Τσίτσου

poses-lexeis-kriftikan-agkalia-750x400

Η αγνή σου αυτή παρουσία…

Η αγνή σου αυτή παρουσία,

που το χώρο γεμίζει χαρά

μια αγκαλιά μόνο δίνει

και το σώμα δυνάμεις αποκτά.

Μάνα λένε τα δυο μας τα χείλη

και τα μάτια βουρκώνουν με μια

τα μαλλιά το χέρι αγγίζει

και τα βάσανα κάνουν φτερά.

Αγαπημένη υπηρέτης των παιδιών

που τα πάντα για χάρη τους κάνει

με τη μάνα κοντά, μια ζωή

το σπίτι θα μοιάζει λιμάνι.

Όποιος την εγκαταλείψει

έχει την ψυχή του χάσει

μακάριος άνθρωπος είναι

και βοήθεια σε όλους μοιράζει.

Ποίημα της μαθήτριας Μαρίας Σαρρή

Happy-Mothers-Day-Quotes-25-864x400_c

Είναι τόσο τρυφερή…

Είναι τόσο τρυφερή

με όμορφα ματάκια,

και μας χαμογελά

με τα άσπρα της δοντάκια.

Αυτή είναι η γλυκιά

μαμά μας, που μας δίνει

φιλάκια τα βραδάκια.

Η μαμά μου χαίρεται,

όταν χαίρομαι κι εγώ και

είναι λυπημένη,

όταν είμαι κι εγώ.

Η μαμά μου είναι θησαυρός

και στη ζωή μου

πάντα θα είναι η οδηγός.

Ομαδοσυνεργατικά: Ποίημα από τις μαθήτριες Μαρία Καλογερά, Ειρήνη Κομνηνού, Μαρκέλλα Μαθιούδη και τον μαθητή Βασίλη Ντανταλή

img3_2

Μάνα λέξη ιερή…

Μάνα λέξη ιερή,

μάνα λέξη θεία,

που στέκεται πάντα δίπλα μου

σαν την  Παναγία.

 

Τη χαρά μου και τη λύπη μου

με τη μάνα μου μοιράζω

ποθητά την αγκαλιάζω

μυστικό δεν της κρατώ.

 

Στον κόσμο άλλο πλάσμα

δε θα βρω να με προσέχει

σαν τη μάνα που λατρεύει,

σαν τη μάνα που πονεί.

 

Την υγεία της , τη ζωή της

όλα η μάνα τα αγνοεί

για το παιδί της που αγαπά,

για το παιδί της που φιλά,

για το παιδί της που γεννά.

 

 

Όπου τρέχω, πάντα η μάνα

με το νου με συντροφεύει

και με νοσταλγεί.

Με περιμένει και μαγειρεύει

με ανυπόμονη καρδία.

 

 

Είναι αγγελιαφόρος της αλήθειας

και σωτήρας της ψυχής

είναι πάντα εδώ για εμένα

και την ευχαριστώ πολύ!

 

 

Είναι ο λόγος ύπαρξής μου,

είναι ο λόγος για να ζω

για αυτό κι εγώ χατίρι

ποτέ δεν της χαλώ.

 

Ποίημα της μαθήτριας Εμμανουέλας-Μαρίας Στείρου

Σχολιάστε

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close